maandag, oktober 02, 2006

"even een kleine update..."

Hallo allemaal, daar ben ik eindelijk weer....

het internet dat ik in het hotel had was behoorlijk bagger net als in het vorige hotel en ik mocht maar 15 minuten dus das een beetje kort om een blog bij te houden...al mijn verhalen staan in WORD opgeslagen dus ik hoop ze binnenkort via de pc op de uni te updaten...het internet op de campus is er nog niet en ik geloof dat ik dat morgen allemaal te horen krijg via de introductie...ook hoop ik dan meer over mn beurs en rekening te horen...goed anyways verwacht een hele grote update van alle dagen tot nu toe...en ik heb een fotocamera gekocht...en de foto's daarvan zal ik zo snel mogelijk uploaden naar mn blog...(ondertussen zal ik proberen internet op mn kamer te regelen want hier gaat het om half 6 's avonds dicht en dat is teveel tijdverschil hehe)...

ik ga nu boodschappen doen, groetjes en hopelijk tot snel!

Claudia

2 opmerkingen:

Unknown zei

hallo succes met je info alles zal wel recht komen het loopt allemaal toch nog hier gaat ook alles wel


groetjes de plasjes

willeke zei

hey hey

bale zeg van die slechte internet verbinding ik hoop dat het snel beter word. kben blij dat de eerste week goed gegaan is.
nog veel plezier en suc6

kissis willeke