zondag, november 12, 2006

"Internet!!!..."

Internet is eindelijk geregeld! geen gedoe meer.....

Ik ben gisteren teruggekomen van mijn tripje samen met Jennifer, haar moeder en Gerrie. We zijn ipv 3 dagen 2 dagen weggegaan omdat het niet was gelukt een hotel te boeken voor de 2e nacht...dus waren we genoodzaakt om college te skippen en internet over te laten aan de mensen die niet meegingen! Gelukkig is het allemaal gelukt dankzij Mariko en Ruben :D

Alles is goed verlopen qua reis enzo en ik ben nu net klaar met mijn 400 foto's die ik dit weekend heb gemaakt te verkleinen enzo..Gelukkig voor jullie zal ik ongeveer de helft van de 400 foto's online zetten, verkleind en wel, dus dan kunnen jullie allemaal meegenieten van mijn weekendje hiroshima!

Het is nu al hartstikke laat dus ik ga mijn bed opzoeken...ik zal zo snel mogelijk mijn verhaal typen en de foto's upladen...dus nog even geduld!

Weltrusten,

Claudia

1 opmerking:

boreas zei

Hey Claudia
Zeer fijn onderhoudend weekend gehad. Jammer dat het een nacht minder was. Maarrr.... INTERNET !!
Was ff wachten. Inderdaad wel veel relaxter om contact te onderhouden. Werkt wel hebben we al getest. Tot spoedig bels/rings whatever.
XX Pa