donderdag, november 02, 2006

"ff een kleine update tussendoor...."

Morgen dan is het 3 november en dat betekend dat het een nationale feestdag is in Japan. Dus ik heb morgen geen colleges en kan vervroegd weekend vieren, joepie!! Heb ik overigens wel nodig na vandaag....ik bedoel, ik ben verder gisteravond niet uit geweest zoals de overige mensen maar ook ik vond dat het vandaag een vermoeiende dag was. Okee, technsich gezien was dus niet iedereen er omdat ze allemaal brak waren van de nacht ervoor. Ik voelde me al niet zo lekker maar het idee dat ik vandaag 4,5 uur aan saaie colleges moest gaan volgen was iets waar ik alleen maar zieker van werd...Ik heb het volgehouden en nu zit ik dus hier een kleine update te typen haha.

O ff tussendoor ik heb nog wat foto's van dat saaie weekend op mn blog geplaatst dus mochten jullie je vervelen kunnen jullie je daarmee verder vervelen! Ik weet niet precies wat het weekend in petto gaat hebben voor mij, maar wat ik wel weet is dat, toen we naar de Umegasaki High school zijn geweest, we daar een Engelse leraar hebben ontmoet die dolgraag met ons wat wilde gaan doen deze vrijdagavond. We zijn dus wel uitgenodigd om morgenavond naar Crazy Horse te gaan want daar zouden wat bandjes optreden en hij zou ook nog optreden die avond...ik ben benieuwd! Verder zou er zaterdagavond ook nog een Rock-dj ergens optreden in een of ander cafe geloof ik, maar hoe dat precies zit is mij een beetje ontgaan. Ik denk niet dat ik dit weekend mijn blog zal kunnen updaten dus bij deze zijn jullie alvast voorbereid op eventuele updates later volgende week

Overigens kwam Esther net heel toevallig binnen lopen (zij is een Leidse medestudente van mij die 2? jaar terug in Nagasaki heeft gezeten en nu heel toevallig aan het werk is in Tokyo)...dus ik hoorde ineens een Nederlands stem zo van: "Hoe is het hier??"...echt heel komisch....totaal onverwacht...ik heb net nog een foto van Esther gemaakt als bewijs dat ik niet lieg! ...die zal ik ook later posten :)...
Ik krijg hopelijk binnenkort ook mijn 2 dozen uit Nederland binnen met wat goodies (kleding enzo) dus dat zou ook wel heel mooi uitkomen gezien het feit dat het nu toch al iets kouder gaat worden (25 in plaats van 30 graden hahaahah)...mijn verjaardag is al over 6 dagen! joepiee en dan ook het internet "hopelijk" (echt dat is iets waar ik ontzettend naar uitkijk...dan zit ik hier niet zo meer te vechten om een pc enzo...lekker thuis achter internet en geen gezeur!)...

Dus ja dat was het eigenlijk, weinig te melden verder...geen idee wat er verder vanavond nog gaat gebeuren maar ik heb deze week in ieder geval weer overleefd...natuurlijk moet ik wel wat huiswerk bijhouden enzo maar dat komt helemaal in orde :D

Byebyee,

Claudia

2 opmerkingen:

Unknown zei

nou verveling is niet leuk maar je doet je best ga zo door we gaan een bakje doen bij mieke marion is jarig en ga nu je fotos bekijken xxx ma plas hou vol

boreas zei

Hey Claudia, soms een rustige week kan ook geen kwaad. C est la vie.
Was hier ook niet schokkend hoor.
Foto's laten zien dat er een miss chien topkok aan zit te komen.haha
greets xx Pa en Ma