zaterdag, maart 17, 2007

"Toen was onze 3 weken vakantie alweer over :(....."

Hier even een kleine update:

Ik ben inmiddels veilig en wel weer terug in Nagasaki nadat ik samen met Andre 3 weken heb doorgebracht in Nagasaki en Tokyo.

Het was ontzettend leuk en ook heel erg fijn dat we elkaar weer konden zien na zo'n lange tijd. We hebben ons heel erg vermaakt en ondanks het feit dat we onze reisplanning een beetje hebben aangepast is het er niet minder leuk om geworden.

Ik ben op dit moment erg moe (ik moet wakker blijven want Andre komt over 2 uurtjes aan op Schiphol dus dan kan ik hem bellen!) Foto's en verhalen volgen nog maar voorlopig ga ik eerst even bijkomen dus ik zal het voor nu hierbij houden....



Byebyee,

Claudia (en Andre)

Ps: de foto is alvast een voorproefje op wat komen gaat :P

1 opmerking:

Unknown zei

Time flies when you're having fun... Leuk dat jullie samen een geweldige tijd hebben gehad! Ben benieuwd naar de foto's!