dinsdag, januari 02, 2007

"de week van marit, cybac, latinparty en oud en nieuw 26-31 december...."

GELUKKIG NIEUWJAAR EN DE BESTE WENSEN VOOR 2007!!!
Wat heb ik allemaal deze week uitgespookt? Nou dat zal ik eens haarfijn uitleggen :D

Dinsdag 26 december:

Zoals ik jullie al had verteld zou Marit deze dag naar Nagasaki komen om hier 3 dagen te blijven. Ik had afgesproken om haar om 11 uur te ontmoeten op het station en na wat gezoek en gewacht zag ik uiteindelijk een lange blonde meid staan dus ja dat moest Marit wel zijn :)
Nadat we eerst naar het hotel waren gegaan zodat Marit haar spullen kon dumpen (heel toevallig was het hetzelfde hotel en dezelfde hotelkamer) liepen we door naar de Softbank winkel want ik had Marit zover gekregen om toch ook maar een prepaid mobiel te kopen! (beter 1 dan geen zeg ik altijd maar :D). Toen we moesten wachten op haar mobiel zijn we doorgelopen naar de You-me-saito waar we vervolgens Gerrie en Sahim tegenkwamen. Nadat Marit wat schoenen op de kop had getikt en we een lekkere Cinnamonroll en Orange Juice naar binnen hadden gewerkt bij de Starbucks en Marit’s mobiel hadden opgehaald (niet perse in deze volgorde) besloot ik om voor mezelf ook nog even voor schoenen te kijken maar dat lukt niet zo!
Het liep al tegen 4en aan dus nadat we nog even langs hotel waren geweest, zijn we vervolgens naar de dormitory gegaan want die had zij nog niet gezien natuurlijk. Na wat oehs en aahss (overdrijven is ook een vak :P) en wat geklets besloten we vervolgens Ruben mee te zeulen om wat te gaan eten, want Marit’s reisgenootje Lun zou om 6 uur op Ekimae zijn en dan konden we met zn allen wat gaan eten. Na wat gedoe omdat we Lun niet konden vinden kwam ik vervolgens op het briljante idee (al zeg ik het zelf) om bij het Indiase Restaurant op de 5e verdieping van Amu wat te gaan eten....Het eten viel overigens goed in de smaak en nadat we nog wat hadden ge-purikuraad besloten Marit en Lun hun eigen weg te gaan en ging ik met Ruben weer richting dorm. Na een grondig afscheid, zo van tot over een jaar en cu in Beppu enzo natuurlijk!

Woensdag 27 december:

Ik had mn relaxte dag, ik was laat wakker geworden en besloot om even piano te gaan spelen...Ik heb uiteindelijk geholpen bij Ken, Sally (ja het meisje dat ik in Kashima heb ontmoet bij de banketbakkerij) en Ruben om een kerstversiering af te tuigen waarna we naar Amu-plaza zouden gaan om een James Bond te gaan kijken in de bioscoop. De film was hartstikke goed en het eten wat we bij het Grill-restauarant hadden was ook natuurlijk hartstikke lekker :). Sally had in de poep gestaan met haar schoenen dus ik ging even vriendelijk om een plastic zak vragen bij de receptie omdat die schoen zo heel erg stonk dus dan kon ze hm in de plastic zak stoppen! Na de bioscoop besloten we om met zn allen terug te gaan naar Uni en dan richting Sumiyoshi te gaan, naar Jinya de staanbar. Sally moest terug naar haar hostfamilie voor deze dag dus die heb ik snel doei gezegd en toen met Gerrie en Sahim op sleeptouw naar de bar. De bar was niet zo boeiend en om een uurtje of 2 was het eigenlijk al een beetje afgelopen...dus dat was erg jammer en aangezien ik niet naar huis wild e nog heb ik bij Sahim gezeten en hebben we foto’s bekeken en een hele melige film “My super ex-girlfriend”...en toen was ik vervolgens laat thuis in de morgen.

Donderdag 28 december:


De woensdag was ik de hele dag eigenlijk ziek dus ik ben niet echt de deur uitgeweest, ik kreeg wel een berichtje van Marit die vroeg of ik misschien nog wat wilde doen want haar planning was ietsje veranderd maar helaas moest ik haar teleurstellen. Dus eigenlijk heb ik de hele dag geslapen

Vrijdag 29 december:

Ik voelde me alweer een stuk beter en nadat Marit was langsgekomen hebben we geplaystationed en foto’s en verhalen uitgewisseld. Haar reismaatje Lun was ’s middags al eerder weggegaan dus daar hadden we geen last van :P....Nadat we Ruben weer hadden opgepikt besloten we om maar richting Amu te gaan want Marit moest de bus halen van 18.40uur...Na onderweg heel toevallig, Onno en Richard te zijn tegengekomen en nog even te hebben gekletst zaten we in de Royal Host te genieten van onze maaltijd. Normaal gesproken gaat zo’n maaltijd wel heel snel maar dit keer moesten ze de koe denk ik nog slachten ofzo...iig het kwam een beetje beroerd uit want Marit moest snel weg! Dus uiteindelijk had ik nogmaals afscheid genomen van Marit en kon ik mn maaltijd afmaken. Goed, de bus moest volgens Marit om 18.40uur vertrekken maar vertrok dus om 18.30uur....je voelt m al denk ik? Marit had haar bus op 2 minuten na gemist! Dus was het de taak van Ruben en mij om haar op te vangen zonder dat het al te veel geld zou gaan kosten. Na wat mensen te hebben gebeld en onderling te hebben afgesproken wat we zouden gaan doen besloten we om maar naar Cybac te gaan...Die tent voor 2000yen onbeperkt spellen spelen enzo voor 12 uur lang! Dus uiteindelijk hebben we in Cybac de nacht doorgebracht met tafeltennissen, darten, karaoke, arcade-games, internet en poolen..(Marit heeft er nog gedouched) en we hadden een eigen booth waar je in kon verblijven en films kijken enzo....het zonnetje was al op toen wij naar huis gingen dus uiteindelijk was ik om half 9 thuis maar eerst nog even samen met Ruben ge-ontbijt! En overigens had Marit dit keer haar bus wel gehaald.

Zondag 31 december:


Op deze dag heb ik samen met Gerrie, Sahim en Ruben geshopt in Chitosepia winkelcentrum...hier heb ik dezelfde jas aangetrokken als Gerrie aan het passen was en daar is een foto van gemaakt en nou mogen jullie zeggen of het Gerrie of mij beter staat.
Ik moet erbij zeggen dat het wel een Heren-jas is! Nadat de jongens wat hadden gekocht, ik en Ruben in de 100yen shop nog wat prularia hadden gekocht, zijn we toen vanuit de manga-winkel richting huis gegaan om te gaan eten. Ik heb samen met Ruben gegeten in mijn appartement, alleen hadden we ieder onze eigen maaltijd. Nadat Nessa was gearriveerd om uurtje of kwart voor 10 was het tijd om naar Body2Soul te gaan! Maar eerst wilden we nog even langs Deshima Warf want heel misschien zou er ’s avonds vuurwerk zijn dus dat wilden we even checken..nou toen we daar aankwamen en het hadden gevraagd aan mensen zeiden ze dus dat er niets was :( Dus nadat we nog heel even in een bar hadden gezeten besloten ik, Nessa en Ruben alvast naar Body2Soul te gaan. Gerrie, Sahim, Andy en Maiko zouden later komen..

Body2Soul Latin Party was ontzettend leuk, in de zin dat ik me goed vermaakt heb en veel gedanst heb met mensen. Aoki, de Japanner die het altijd organiseerd was helemaal blij dat ik weer was langsgekomen dus ik heb ook nog met hem wat Salsa gedanst. Het feestje zou tot 5 uur duren maar uiteindelijk duurde het tot 2 uur omdat bijna iedereen wegging, wat ik heel erg jammer vond want ik vond het heel gezellig maarja niets aan te doen. Verder had ik die avond met een Amerikaan gedanst, die op den duur wel heel erg gezellig begon te doen dus die ik heb ik vriendelijk even afgewinpeld...Onno die had een bakkie te veel op dus die moest min of meer naar huis gesleept worden door Ruben die avond, dus nadat we hem in de taxi hadden gepropt ben ik samen met Andy, Ellary, Sahim en iemand uit Nigeria richting Shianbashi gegaan om naar een of andere wazige club “Dindi’s” te gaan. In deze club werken veel Oost-Europese dames die mensen als het ware moeten entertainen...goed gelukkig viel het allemaal reuze mee en kwam het erop neer dat ik met die meiden heb gedanst en gepraat en nog met de jongens tot in de late uurtjes...Nou om nog even terug te komen op die Amerikaan. Ik stond op het punt om te vertrekken uit Dindi’s staat ie ineens voor mn neus!! Hoe wist hij dat ik in Dindi’s was en waarom kwam hij naar Dindi’s? Dat was me echt een raadsel, er werd me nogmaals gevraagd of ik met hem wilde gaan feesten, maar weer zei ik natuurlijk “nee!” waarna ik snel met Sahim en Nassir een rit naar huis had geregeld om vervolgens nog “Underworld 2” bij Sahim te hebben gekeken. Ik was uiteindelijk om half 8 thuis waarna ik min of meer dood in mn bed ben beland! Maar ik heb me wel heel erg goed vermaakt :D

Goed dit was m weer even voor nu! Ik heb dit keer zoals je waarschijnlijk wel doorhad heb ik nauwelijks foto’s gemaakt maarja dat moeten jullie me maar vergeven want af en toe is zo’n fotocamera heel erg onhandig..Tot de volgende keer maar weer!

Byeebyee,

Claudia

Ps: zie wat foto’s onder de nieuwe link!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Oud en nieuw is wel leuk.
Zelf zaten wij de hele dag muziek te luisteren, dronken te worden, lol te trappen, en te gamen. Ook hartstikke gezellig, vooral als je niet van uitgaan houdt. :p

Peter zei

Gelukkig nieuwjaar. :-)