woensdag, februari 28, 2007

"En toen was het eindelijk zover :D................"

Okee hier dan even een klein berichtje:

Andre is veilig aangekomen in Nagasaki en we zijn nu druk bezig met sight-seeing in Nagasaki. Even over zijn reis. Tot mijn grote genoegen is alles heel goed verlopen en konden Jennifer en ik, Luuk en Andre precies op tijd oppikken van Nagasaki Airport.

Ik heb Andre uiteraard alvast even het Chinese festival laten zien en Indiaas eten laten proeven. De eerste foto's van tempels zijn ook al gemaakt! kortom: Het is superrr! Ik hoop dat ik binnenkort nog wat van me kan laten horen maar ik denk dat we voornamelijk tijd te kort zullen hebben want hij is hier tenslotte maar 3 weken.

Dat was m weer voor nu! Foto's volgens waarschijnlijk heel wat later maar wel alvast een voorproefje hier :P



Byeebyee,

Claudia en Andre :)

2 opmerkingen:

boreas zei

Nu ff lekker weer samen.

Toppie.

Anoniem zei

Heel veel plezier samen! Geniet er maar lekker van :-) Liefs Rosa